על שירות לקוחות ושאננות בריטית.

14 מרץ 2020 קרדיף, ווילס
על שירות לקוחות ושאננות בריטית.
בזמן שכול העולם מתחיל לסגור את גבולותיו ולהבין את חומרת המצב , במלחמה בנגיף הקורונה.
מומחים מנסים למצוא תרופה, הכלכלה משתתקת, אנשים אובדי עצות, מליוני סינים ספונים בבתיהם, איטלקים שרים במרפסות מנסים לשאוב עידוד בהסגר.
בזמן הזה הבריטים עסוקים בלשתות תה.
כלומר, הם מנהלים שיחות , דיונים, ישיבות אבל אין החלטה, אין הרגשה של מנהיגות מוכחת , אין מי שיכול לנווט את הספינה. אין מישהו עם ביצים .

בבתי הספר מקפידים על הגיינה, יש ג'ל חיטוי בכיתות, שוטפים ידיים, קיבלנו מייל שבית הספר עובד לפי הנחיות של משרד הבריאות.
השגרה נמשכת . אבל מה קורה מתחת לפני השטח?
את הקניות שלי עשיתי באינטרנט, בדרך כלל אני עושה קנייה שבועית לימי רביעי, הפעם לא הצלחתי למצוא חלון פנוי למשלוח, גם החלונות לclick and collect ,שבהם אפשר להזמין את הקנייה ולנסוע לקחת מלאים. הכול מלא .
משלוח עולה בדרך כלל בין 1 פאונד ל5 פאונד , תלוי בשעה של היום , המחירים עכשיו עלו הכי זול היה 5 פאונד למשלוח, מישהו צריך לשלם על השעות הנוספות.
מצאתי חלון פנוי למשלוח ליום שישי בצהריים והזמנתי מה שצריך.
מדי יום מאז ההזמנה קיבלתי מייל שאין במלאי מוצרים שהזמנתי, בזמן הזה עד המשלוח יש אפשרות להיכנס ולשנות או לערוך את הקנייה לפי החוסרים או אם שכחת משהו.
אנחנו משפחה של 6 נפשות, הקנייה השבועית שלנו תמיד גדולה יחסית.
ראיתי שאין פסטה , אז הזמנתי דפי לזניה במקום, שק של אורז ושק של תפוחי אדמה והרבה ביצים . נייר טואלט וחומרי ניקוי אנטיבקטריאלים כבר אין מזמן .
מאט השליח החייכן, הקבוע שלנו הגיע, הוא נראה עייף מהרגיל , סיפר שהוא עובד שעות נוספות ומלא מוצרים חסרים ,מחכים לסחורה, שאל מה שלומי , דיברנו על מזג האוויר , כרגיל.
מה יהיה מאט ? שאלתי .
הוא לא יודע מה יהיה , חושב שעוד מעט לא תהיה ברירה ויסגרו גם אותנו, טוב שקנית ביצים ותפוחי אדמה הוא אומר , זה לא חסר בבריטניה , אני לא מבין מה הלחץ על פסטה אולי מזדהים עם איטליה?בכול מקרה כבר אין פסטה .נאכל אורז כמו הסינים.
כולנו באותה סירה והסירה שוקעת. זלזלנו בכדור הארץ והכול חוזר אלינו עכשיו.
בתוך המשלוח נשברה ביצה, לא נורא אמרתי לו, לא קרה כלום , זה קורה .
מה פתאום ? הוא נזעק, אני מזכה אותך על כול התבנית ותשאירי את הביצים אצלך.
אין על שירות לקוחות בריטי!
עכשיו מה שצריך זה מנהיגות עם ביצים !!!

אשמח לשמוע מכם

תגובות

סופר אמא / Supermum

נעים מאוד, שמי דורית, לא למדתי בישול בצורה מקצועית אבל אני אוהבת לבשל. בלי מניירות, מתכונים פשוטים ולא מורכבים , ברובם ממוחי הקודח מחומרי גלם זמינים ולא יקרים במיוחד. חשובה בעיניי , הפשטות, הכנות, הרעננות והאיכות ממש כמו בחיים

You may also like...

השאר תגובה

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d בלוגרים אהבו את זה: